Over kantoorartikelenwinkel

Over Kantoorartikelenwinkel.nl

 

Kantoorartikelen en facilitaire producten zijn nodig op ieder kantoor. Of je nu groot bent of zzp'er. Iedereen heeft kantoorartikelen nodig.

 

Bij kantoorartikelenwinkel bent u aan het juiste adres. U krijgt u altijd persoonlijke service en we helpen we u aan de beste producten tegen de juiste prijs. Kantoorartikelenwinkel.nl is een onderdeel van Slimshops dat een aantal webshops heeft in markt van kantoorartikelen en kantoormeubelen. Slimshops is opgericht in 2005 en staat vanaf dag 1 voor top producten, persoonlijk contact, eerlijk advies, goede service en de prima prijzen.

 

Ons streven is om U altijd direct en eerlijk te woord te staan. We zijn telefonisch goed bereikbaar en vinden het fijn om u persoonlijk te adviseren. Bij ons is het contact met de klant op een hoog niveau. Vriendelijk, efficiënt en effectief.

 

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Veghel, Brabant. Hier werken we met ons team van specialisten, maar aan 1 ding. Zorgen dat we elke dag uw verwachtingen overtreffen. Vanuit ons kantoor in Veghel beantwoorden wij al uw vragen, verwerken wij uw orders, bouwen we onze webwinkels en zijn we continue bezig om onze service aan u te verbeteren. Dat is waar onze klantenservice voor staat, direct, goed en snel. In al onze shops verkopen we een breed en diep assortiment van kwaliteitsproducten van topmerken tegen de beste prijs. Onze producten worden dagelijks vanuit verschillende  distributiecentra door heel Nederland en België verstuurd.

 

Bij alle beslissingen stellen we altijd de vraag; “Wordt onze klant hier beter van”. Dit omdat we maar eén ding willen: “Happy Customers”. Klanten die blij worden van ons juiste advies, service en de producten en de diensten die we leveren”

 

Extra diensten voor bedrijven

 

Uw eigen inkoopportaal

 

Wij maken graag voor u prijzen op maat en indien wenselijk voegen we bedrijfsspecifieke artikelen toevoegen die niet op de reguliere site staan. Zo bouwen we voor u een op maat gemaakt inkoopportaal dat afgestemd is op de eisen en wensen van uw organisatie. Wilt u meer weten of de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons. 

Onze moderne ICT oplossing bieden mogelijkheden voor decentraal bestellen, verschillende factuur- en afleveradressen. Allemaal onder 1 account. Wij zijn aangesloten als lid bij de inkoop coöperatie Quantore. Hierdoor hebben we veel inkoopvoordelen waardoor we altijd de beste prijzen kunnen geven. Desgewenst kunnen we ook een koppeling bouwen met uw eigen (inkoop)systeem. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

 

Kopen op rekening

Bij ons kunt u als bedrijf op rekening bestellen. We zullen van te voren samen even afspraken maken onder welke condities we deze samenwerking aangaan.

 

Klantenservice

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar! Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.

Mocht u vragen hebben over een specifiek product of dienst dan helpen wij u graag persoonlijk. Wij zijn bereikbaar per telefoon en email. 

 

Foutje?

Iedereen maakt fouten. Zelf ons gebeurd dat af en toe. Maar maakt u zich geen zorgen. Maar  Met fouten doen wij 2 dingen. We lossen ze op en we leren ervan. Dus mocht het misgaan dan mag u er vanuit gaan dat wij dit goed en snel oplossen. 

 

Ik zie u graag als klant bij kantoorartikelenwinkel.nl of in een van ons andere shops.

 

Hartelijke groet,

Patrick van den Elzen

Directeur Slimshops